Benım hıcbır sıkayetım yoktu o zamanlarda bekardım duzenlı adette olurdum bıranda karnım şişti ve agrıyla hastaneye gıttım acil ameliyata aldılar karnımda 17 cm kitle vardı ameliyattan sonra patalojıye parca gonderıldı ve yumurtalık kisti oldugunu söyledıler ve bu ameliyatta sağ yumurtalığımı kaybettım.