Yenigln Hayırlı geceler hanımlar bir sorum olacak düşükten sonra korunmasız kaç ay sonra hamile kaldınız paylaşabilirsiniz benle bir düşük yaptım merak ediyorum
Beyzabuglem Yenigln ben 7 haftalık düşük yaptım 5 hafta adet olmadım test yaptım. 5 haftalık hamile olduğumu öğrendim şuan 31 haftalık hamileyim
Nazli34 Yenigln canım bünyeden bünyeye değişiyor. Ben 1 ay korundum 6.ayda hamile kaldım. Psikolojik birazda bence. Çok stres yaptım.
sehrengiz_8 Minikanneee canım ben kürtaj olalı iki adet dönemi geçti ve korunmayabilirsin dendi. Bakalım bekliyorum herkes hayırlısı ile alsın evlatlarını kucağına
Minikanneee sehrengiz_8 2 adet beklediniz yani doktor banada aynısını dedi ama hiç beklemek istemiyorum. Hayırlısı olsun inşallah sağlıkla kucaklarımıza alırız.
sehrengiz_8 Minikanneee evet canım iki adet döneminin geçmesini beklemek zaten üç ay beklemek gibi bir şey oluyor. Yani üç ay korunmuş olduk
Cjdjdj Ben 4 ay sonra hamile kaldım yumurtlama günlerini takip et derim test al mutlaka hamile kalmak istiyosan
gulsah_16 Folik asit iç bırakma ovülasyon tarihini takip et ben 40 gün sonra hamile kaldım doktor hemen kalabilirsin dedi