Esraalkis canım sakin daha fazla hissetmek için tatlıya yönelme 😂😂 ben de senin gibi ilk hissettiğim dönem sürekli tatlı şeyler yiyordum ya da biseyler atistiriyordum 🙈 24. Hafta da gittim doktora tam 11 kilo almıştım doktorum nasıl böyle kilo alırsın deyince durumu anlattım. Sırf bebisimin hareketlerini hissedeyim diye sürekli abur cubur yedim dedim. Tabi doktorumun cigligiyla bı silkelendim.nasil öyle birşey yaparsın O bebek günün 22 saati uyuyor ve sen resmen ona eziyet etmişsin dedi. Canı isteyince zaten hareket eder sakin bir daha öyle birşey yapmiyorsun. Gün içinde çok hareektsiz olursa (tabi 24. Haftalarda söyledi bunu) tatlı bişey ağzına atıp kontrol et ama sürekli bebeği hareket ettirmek için sakın uğraşma diye kızdı doktorumun yanından nasıl cikacagimi sasirdim resmen