Kızlar pko tanınızı nasıl aldınız merak ediyorum geçmişte benim de öyle bir tanım var imiş (12 yaşlarında) hastane kayıtlarını kontrol ettikten sonra farkına vardım ancak internetten belirtilerine baktığımda benim öyle bir belirtilerim olmadı. Bir de hemen hamile kalabildim pko olsa ya da devam etse böyle olması mümkün mü? Kemoterapi ilaçlarının etkisi ile adet görmedim bir yıl kadar ancak sonra adetlerim düzene girmeye başladı. Ancak gebeliğim zorunlu kürtajla sonlandı bu arada kan pıhtılaşması çıktı genlerimde pko olsa idim bu gebelik sürecinde fark edilebilir bir şey miydi aklım karıştı tamamen bilenler bir aydınlatabilir mi?