Kızlaaaaar Allah nasip ederse 21ocak2021 sezaryen ile doğumun olacak inşallah
yarın kontrölüm var
bebişim 10gün önce 35+5 idi 2700gr dı bakalım kaç olmuş. 38+6 da gelmiş olacak nasipse
korkuyorum sezaryende acaba hissedermiyim ? Acaba uğuşamazsam canım yanar mı diye 😔
sizde durumlar nasıl bebişler kaç kılo