Aleyna7233 Ben 15 hafta 3 günlük hamileyim sanki bebeğin oynamasını hissediyorum o bebek oynamasi mi yoksa başka birşey mi? Zayıfım 52 kiloyum
Kbrarz Aleyna7233 buyuk ihtimalle odur 17 haftaligim bende kipir kipir icimde surekli hareket ediyo ikinci gebeligim birde zayif olmanin avantaji hissetmede diyebilirim😊
Aleyna7233 Funda65 bende oynuyor diyorum hatta 2 3 kez tekme de attı ama emin olamadım teşekkür ederim ☺️
Funda65 Aleyna7233 yok yok tekme atar Elon oğlu dövmuyor senin oğlun seni dövüyor oğlun dedim Allah mı soyletti ne 😄
Aleyna7233 Funda65 doktor daha 9 haftalıkken erkek olabilir dedi benimde hep içime erkek doğdu hayırlısı ile gelsinde kız erkek fark etmez
Mdnyldz Elhamdulillah harika bi his bende 17.haftanin başından beri dalgalanma şeklinde pıt pıt hissediyorum hareketlerini. Hatta suan bu msji yazarken bile içimde birseyler kıpır kıpır 😍
Funda65 Aleyna7233 Aynen amin ins cnm sağlık la all kucağına bneim ikinci 22 haftalık oldu buda oğlan iki oğlum olacak yine kızım olmadı
Whiteangel111 Haftadayim ikinci gebelim bende hissediyorum bu aralar zayifda degilim hani 75 kilocuk biseyim ama 💁♀️
Arven91 Bende o haftalarda hissediyodum cok sakin yatınca hissediliyo benmde ilk gebeliğim hissediyosundr