Nehirinannesii Arkadaşlar merhaba. 2 Ocak’ta spinal ile sezeryan oldum. Ama hala belim agrıyor. Sizce normal mi ???? Kalıcı olmaz değil mi ?? Çünkü spinali yaparken Dr bi irkildim ben. Kızdı hatta. Ondan dolayı hala agrım devam ediyor olabilir mi
Rmeysa_1661 Nehirinannesii 1 haftaya kadar normal diyorlar birde iğne esnasında evet kımıldayınca ağrı olabiliyormuş eğer geçmezse doktor ile görüşün
Kara1833 Nehirinannesii Zamanla geçer kalıcı bişey değil hem fazla olmamış ben 10 15 gün sonra tamamen toparlandım tabi kişiden kişiye değişiyor
Babyy1S Nehirinannesii benm de omzumda ağrı olmustu ama geçti sizinde geçer hareket etmemiz gerekliydi bana doktor ozellikle sakın hareket etme demisti gecmezse doktorunuza söyleyn