Adet tarihine göre 7+3 keseye göre 5+2 gebeyim. 2 hafta önce kan verdim tsh 3.81 çıktı kadın doğum uzmanı ilerleyen zamanlarda tiroit ilacı yazacağız dedi 2 gün önce kan verdim tsh 5.14 olmuş çarpıntım oluyor doktorlar izin almışlar genel cerrah ve aile hekimi yazmadı doktorun başlasın diye pazartesi kadın doğum doktorları gelecekmiş bişey olur mu