Beyziikoo ilk aylardan itibaren göğüslerim çok büyüdüğü için başlarda sporcu atleti giyiyordum sonra onlara sığmaz oldum tam o sırada e bebek indirimi oldu ordan emzirme sütyeni aldım tanesi 10 tlye falan geliyordu,hep onları kullanıyorum.dışarı çıkarken falan göğüs uçlarım belli olmasın diye sporcu atletimden birinin süngerlerini çıkardım onları kullanıyorum. Hamile kilodu da aşırı rahat birşey ama fiyat olarak fazla gelirse A101 de yüksek bel kilotlar var onların büyük bedenlerinden alabilirsiniz fiyatlarıda çok uygun tavsiye ederim ben kullanıyorum.