Beyziikoo ben lc waikikiden sütyenli atletler var ondan aldim gebeligim basladigindan beri kullaniliyorm ekstra atlet yada sutyen giymek zorunda kalmıyorsun cok memnunum dogum dan sonra da aynu bunlari kullancam. Kilot olarak da büyük beden aldim hep ve beyaz aldim hijyen acısından yuksek ısıda yıkıyorum çünkü malum.gebelikte enfeksiyona rastlama orani daha fazka oluyor. Bi tane gebe kilodu aldim ama oda çalışıyorum calisirken rahatsiz olmayim diye ama pek de gerek yoktu.