ogrenciiiannee96 Ya benim mi acayip şiş görseniz şok olursunuz parmaklarımı oynatacak yer bile kalmadı acıdan zor duruyorum sizde durumlar nasıl😫😫
Tugbaaelbr ogrenciiiannee96 bende öyleydim aşırı şekilde el ayak parmaklarım şişti ama çok şükür doğumdan 2 hafta sonra tamamen gitti şişliğim
hazal_prensesim2021 ogrenciiiannee96 bende 37 haftaligim yavaş yavaş benimde şişmeler başladı ama aşırı değilim demekki normal 😂😂😂😂
mucizemi_beklyrm Bende de durum aynı 36 numara giyerken şuanda 39 giyebiliyorum. Ellerimde öyle fazla yok ama özellikle sag ayak fena durumda. Doktor gizli varisten de olabilir dedi
T_nisaa ogrenciiiannee96 ben de onkafar şişmiştim ki kilodan çok ödemden çatladı her yerim doğumdan sonra bitecek kardeşim sabret ama yürüyüş yapmanı ve karbonhidratlı tuzlu şeyler tüketmemeni tavsiye ederim. Artıyor yoksa birde çok bol su için ayaklarınızı aşağıya sallayarak oturmayın Allah yardım etsin