Anneler ben 25. Haftalık oldum ama 4 gündür göbeğimin o kısmı ağrıyor ve saol taraf ağrısından duramıyorum oturup ağladım doktora gittim oda mide ile alakalı demişti rahim inde ağrı var mı diye sordu hayır yok demiştim ama şimdi özel bölgeme rahime bir ağrı giriyor sızlıyor geri gidiyor arada oluyor böyle neden acaba yaşayan var mı? Bir de erken doğum riskleri nedir yaşayan var mı?