MerveBostann Merhaba kizlar 12+0 haftalik hamileyim. Agda yaptirmak istiyorum sizce sikinti yaratir mi
Aysenur101 MerveBostann valla ben suan 6+4 haftalıgım agda yapıyorum kendim suan gördugum için kendim yapıyorum ilerde guvenilir saglık bir yerde dogum kadar agda yaptırcam hem temizlik konusunda digerlerinden daha iyi
_abc_xyz MerveBostann gebeliginde herhangi bir sknti yok ise zarar vermez. Ben suan 7. Ayimi doldurmak uzereyim hala agda yaptiriyorum ama ne zaman doktoruma gitsem sorarim agdaya devam edebilir miyim sorun teskil eder mi diye ona gore gitmeye devam ederim