Kendine nazar degirme canım. Emin ol yaşamak bile istemezsin. Ben bu yüzden Hastane de bile yattım. Bebeğin gelişimi daha kötü etkileniyor istifra edince. Çünkü vücutta kusmaktan su, protein hiç birşey kalmıyor. İstifra etmemek daha sağlıklı gebelik için. Hiç masum değil emin ol kustum rahatladim geçti gibi birşey değil bu çünkü. Ben ayağa bile kalkamiyordum. Bir odadan bir odaya gecemiyorsun resmen herşey koktuğu için herşeye istifra ediyorsun. Ben annemlerle görüntülü konuşurken onlar karşımda çay içiyordu. Resmen içtikleri çayın kokusunu ve tadını aldım sanki bu yüzden istifra etmiştim 😅 Şükürler olsun ki 21. Haftadayim anca anca geçmeye başladı bulantılarım. Dua et hiç yaşama 🙏🏼🤗 Allah’ın VİP kulu böyle hamileler maşallah 😁😁