Nurasafnannesi Merhaba kizlar 1 buçuk yaşında bir oğlum Var adı Ahmet Asaf smdi de kızıma hamileyim ama isim konusunda bende eşimde çok kararsız kaldık bana güzel isimler onerirmisiniz oğlumun ismiyle uyumlu olsun istiyoruz 💜
Nurasafnannesi Senayyalcin bizde çok beğeniyoruz asya ismini ama çok araştırdım arapça anlamı güzel degil 🙄