Hasretgel Kızlar ağrıdan yürüyemiyorum 38+4gebeyim hareket ettikçe agrım oluyor bundan 5 gün önce nisanim geldi sancim yok benim gibi olan varmi??
Leylayunus Hasretgel zamanı yaklaşmıştır keşke benmde nişan gelse gergün bi ümit beklyrm 39 haftalık olduk
monaroza Hasretgel 36+2 de benim de nişanım geldi 1.5-2 cm de açıklığım vardı şuan 37+1 kasıklarımda çok baskı var oturup kalkarken yatarken çok zorlanıyorum birden ağrı giriyor ama sancı değil bakalım 38 e kadar beklerse artık 🤷🏼♀️
Leylayunus Hasretgel sırf nişanım gelsin diye bugğn bi saat yürüdüm kendimi zorladım ama tk yok sadece karnımda hareket var kasılma gibi okadar
Busekrkmz Hasretgel bel ağrısı zaten doğum belirtisi doğum sancısı geldiği zaman kasıklarınız karnınız değil beliniz ağrır gittikçe şiddeti artar ve düzenli gelir. Tecrübe ile sabit 👍🏻