EzgiiK Egoistpati benimde bu şekilde kanalda değil ama suni ile kanala girmesi 1saat anca dedi yani suni sancı ile kanala rahatlıkla girer dedi. Yani söylediklerine güvenmekten başka yapabilceğimiz bir şey yok😃
Egoistpati EzgiiK ama suni sancıdan da çok korkuyorum 😂 hakkımızda hayırlısı olsun Allah hayırlı doğumlar nasip etsin bizlere 🙏 sizin de cinsiyet erkek mi
Gamzeliii77 EzgiiK insallah hepimiz normal olurz en sagliklisi ama onemli olan bebeklerimiz tabikii onlar saglikli olsunlarda napalimm 😊🤲
EzgiiK Gamzeliii77 yani ayın 6sında iki cm di şimdi aynımıdır bilmiyorum sancım falan yok ama muayeneden sonra nişanım geldi bugunde hafif hafif geldi🤷🏼♀️
EzgiiK Egoistpati evet erkek☺️ Korku tabi ki oluyor insanda ama biraz düşünmemeye çalışıyorum ben ve kendimi sanırım acıya, agrıya hazırladım😃 beklediğim kadar agrım falan olmazsa mutlu olurum en azından😂
Gamzeliii77 EzgiiK suni.sanciyla.acikliginiz artar sizin benim ole bi durumum yok insallah.bakalm c.tesi bi umut insallar acikligm olur
Aloneanqel Gamzeliii77 canım herhangi bir sağlık sorununuz yoksa bekle bence. Bende şeker olduğu için doktor 39 u geçiremeyeceğini söyledi mesela. 39 a kadar normal doğuramazsam sezaryen yapacağını söyledi.