qwerrty ben gecirdim canim belirti yoktu ama pozitiftim temasli oldugum icin test vermistim. Yine de ilac verdiler. Ilaci bitirdikten bi hafta 10 gun sonra hamile kaldim. Doktora sordum. Gebeler bile geciriyor bu hastaligi gecirmeyen yok maalesef fln dedi. Su ana kadar bi skinti yasamadik cok sukur detayliya gircem iste insallah iyidir hersey