Bd21 Haftadayim ve su gibi akıntı geliyor ped kullanmak zorunda kaldım. 19. Haftada da olmuştu 1 damla da kan geldi hastaneye gittim progestan verdiler. Şimdi yine olunca korktum sizce tekrar gitmelimiyim ister istemez fazla olunca endiselendim. Benim gibi bu durumu yaşayan varmı. Su gibi ve birazda fazla olunca korktum
Aysem41 Bd21 bencede canım hemen git gözük doktoruna. Eger gelen sıvıysa amniyo sıvısı kaçağı da olabilir o inşallah dedigin gibi bir akıntı degildir 🤲
kucuktospam Bd21 inş değildir canım benim de aynı sorunum var mutlaka git doktora göster. Ben gittim enfeksiyon varmış fitil verdi ilerlemeden.
Hellolo Kesinlikle gitmelisin suyunda az az geliyor olabilir ki a da değil ped takacak kadar demişsin ihmal etme canım geçmiş olsun
Bd21 Aysem41 inşallah teşekkür ederim eşimi bekliyorum gidicem hemen bende panik yaptım bu üçüncü hamileligim 2 kez düşük yasadim o yüzden çok stresli geciyor 😔
Aysem41 Bd21 stres yapma canım hem sana hem bebegine iyi gelmez. Hem oyle hepimizin yazdigina bakip kendini dahada üzme hepimiz sonucta tahminde bulunuyoruz dua edicem senin icin 🤲 hayırlısıyla sağlikla kucagina al insallah bebegini 🤲🌸
Bd21 kucuktospam bende de enfeksiyon dediler 19. Haftada progestan kullanıyorum yine böyle olunca endiselendim😔