Ben gebelikte 25 kilo aldım. Sezaryen doğum oldu 1 hafta sonra tartıldım 5 kg gitmişti zaten 3 kilo çocuk doğmuştu eee hani suyu plesantasi dedim çok üzüldüm ama 40 im çıkana kadar baya gitti. Doğumdan 3 ay sonra hamile kalmadan önce giydiğim mayoma girmiştim 20 kilo verip. Bunu da süt olsun diye haberine şekerli şeyler yememeye ve bol su ile gece gündüz emzirmeye borçluyum ✌️