Mevaninannesi21 Neden dolayı geriden geldiğini belirttimi acaba doktorunuz. Ben ilk kızımda yaşadım 1 ay hastanede yattım. Şimdi ikinci hamileliğim 23 haftamda öğrendim gerilik olduğunu coraspirin verdi doktorum. Geriliğin sebebide bebeğe giden damarda tıkanıklık varmış. Yani sol uterin arterde direnç olarak geçiyor raporda. Korkma korkulacak bir şey yok. Soluna yatman gerekiyor sürekli canım. Rabbim acil şifalar versin..