Brcn58sb Kızlar 2.trimesterdayız. Gögüslerim normalde de 90 ama gebelikte daha çok şişiyor haliyle sırt bel agrısından nefes alamıyorum bazen çamaşır önerisi yada yaşayan varmı böle 🙊🙆