Tuba2808 hıc üzülme canım rabbım onu sana bağişlasın 22 yaşımdayım 4 sene çocuğum olmadı cıkolaata kıstınden dolayı. Tüp bebek yöntemi ıle hamile kaldım suan iki buçuk aylık hamleyim 3 aydır progstan fıtıl ıgne kullanıyorum proluton kullanıyorum onlar için herseye değer her acıya değer Senı çok iyi anlıyorum ınş bşey olmaz her derdın bı dermanı vardır hıc kendını yorma rahat bırak Allah’ın ıznı ıle hıç bşey olmaz 🙏