Rabiaoykunaz benim hikayem şu biraz garip , ben bi kurtaj oldum kurtajdan sonra hic ama hic adet gormedim adet goreyim diye doktor tarlusal vermisti kac defa kullandim 1 sene uzerinde hamile kalmişim mehersem adet gormuyorum birsey etmiyorum tarlusal ilaci kullaniyordum , doktora sordum hamilelikte tarlusal ilaci icmisim zarari olmazmi bana tam tersi yarari olur dedi