Ftmamt111 11+5 bugün kontrolden geldim doktor kesin değil ama kıza benziyor dedi sizce değişir mi🤗 kız diyim oğlan olan var mı
Deletedmom71 Ftmamt111 benim de 12+5de kız gibi ama emin olmak için 3 haftaya daha ihtiyacımız var dedi. Çok merak ediyorum doğru tahmin mi acaba yanlış mı 😂
SedaFatihankaya Ftmamt111 12 haftalıkken kız dedı 16 haftalıkken kesın erkek dedı 16 da tam net bellı olur Rabbim gonlunden gecenı nasıp etsın su an 36 haftalık olduk 😂
Sumeyyye Bana da o hafta da erkeğe benziyo dedi benim ısrarımla söyledi cuma günü gidicem tekrar bakalım erkek mi kız mı😄
NezihMeltemAcar 12 kıza benzetti 14 kıza btnzetti 16 da gittim %60 erkek sanırım dedi hala netleşmedi cumartesı gidicem Artık netleşsin kıyafetler almak istiyorum 😂
Ftmamt111 Yani bana 1 hafta sonra netleşir dedi çevremde 6aydan sonra erkek olan bile var bakalım hayırlısı ne cıkıcak😂
Glcngz Bana 12 haftalıken Kıza benzettim Dedi 18 haftada gttik erkek olduğunu söyledi o haftalarda değişebiliyor ☺
Rabiauza Bana Da 12 de kız bir sonraki hafta erkek demişti suan 21 haftaligiz ve erkek o yüzden net olması için biraz beklemelisiniz bence
Ftmamt111 Yani allah hayırlısını versin tabi sağlıklı sıhhatli olsun kalbimden geçen oğlan eşim tek erkek sülalede erkek yok allah içimi biliyor oyüzden erkek istiyorum 😊
Esesli Ftmamt111 benim 16.haftaya kadar 2 farklı doktorda erkek dedi. 16+5 de kız dediler. Şuan hala kız 😊 değişme ihtimali yüksek
2prensessannesi Ftmamt111 daha cok erken canimbana da erkege benziyor ama bu haftalarda belli olmaz dedi 16. Haftada kiz dedi kesin