Ben ventolin için sordum doktoruma, hatta bugün konuştuk. İlk 3 Ay sınırlandırsan iyi olur dedi, ama c grubu ilaçmış yani kullanman gerekiyorsa da kullanacaksın senin sağlığın çok önemli dedi. Daraldığımda mecburen sıkıyorum, ama çok sıkışmadıysam dayanabilecek gibi olduğumda kullanmıyorum.