derinsart ece_2206 valla hamilelikte cözümü yok bence 4.ayda başladi benim 6.ay bitmek üzere dahada şiddetlendi özelkle yatarken gece ve sabah uyandigimda cok fena
derinsart ece_2206 valla 34se ozaman kesin ondandir benm smdiden böleyese demek 34 de yandık suan benmde cok agrim var sirtimda ne tarafa dönsem gecmio😃
aysedemirucar Yürüyüş yapmak çok iyi geliyor benim de felaket ağrıyordu yürüyüşe grmedgm günlerde inanın oturamiuirm bile ama yürüys yapınca birebir ilaç gibi oluyor