Merhaba anneler ve anne adayları . 13 haftalık gebeyim ve bu zamana kadar kasıklarımda hiç bir sorun hissetmedim lekelenme olmama rağmen . 13 haftalık olup kanamasız hafif ağrılar geçiren varmı. İnsan bı tedirgin oluyor şimdiye kadar olmamış şimdi niye oldu acaba diye 🥺😊😊