Ebruuu42 Tansiyonum düştü,8+5 günlük hamileyim gözlerim aşırı bulanik görüyor başım çatlıyor, başım dönüyor bunu yaşayan var mı ne yapmam lazım
Kaderimm Ebruuu42 gebeliklerde düşük tansiyon görülen biseydir cnm yorulmamaya dikkat et ayaklarını yukarda tutmaya çalış uzandigin zaman ama doktorunada bı danış yinede👍
Hayriye1410 Ebruuu42 ben 28. Haftadan beri yaşıyorum şu an 36. Haftadayım. Önvelikle şunu söyliyim yüksek olmasından iyidir. Kendini hiç aç bırakma kurutemiş meyve vs ara öğün yap bol su iç düştüğünü hissettiğin an ayran çubuk kraker at ağzına ve uzan
Ebruuu42 Kaderimm ilk gebeliğim ilk kez yaşıyorum her şeyi çok korktum bişey olacak diye çok teşekkür ederim 🙏🏻
Kaderimm Ebruuu42 rica ederim cnm 🤗 ilk genelikler öyle oluyor cahillik bilmemezlik sen bol bol dinlenmeye bak pozitif düşün hep sağlıcakla al bebeğini kucağına🤲
Ebruuu42 Hayriye1410 hamile olduğumu öğrenmeden önce suyu çok icmezdim,ama mecbur şimdi içiyorum bebeğim için ancak midem Sudan bulanıyor şaka gibi 🥺
Hayriye1410 Ebruuu42 çubuk kraker Ayva tuzlu ayran bu tarz şeylerle yükseltmeye çalışacaksın o zaman. İlk başlarda su bulantı yapabiliyor maalesef 😕😕