Busraveminisi1 Hayat1234 38 haftalığım ayna yardımıyla zor olsa da jiletle alıyorum her banyomda her an doğururum diye 🙈
BusrAlpay_34 Hayat1234 hamilelikten önce lazerle gıttım ama hormonlar değişince yeniden çıkmaya başladı aşırı degıl ama rahatsız edici göbüşümden egılemıyorm da agda da yapamıyorm enfeksiyon oldum agdadan her banyo da jilet kullanmak zorunda kaldım şuan en rahatı böyle
sntn Hayat1234 bende şuan 29+3 haftalık hamileyim yavaş yavaş zorlanmaya başladım bir kaç haftaya kadar yapamam heralde ne yapacağım bilmiyorum
Sibelylmaz68 Busraveminisi1 jilet bende kullanıyorum ama görmesi zor oluyor ve kaşıntı ile batma çok ya napicaz bilmiyorum 😕
Busraveminisi1 esengl_ 38+3 🙈evet sızlıyor onu sıkıştırmayayım diye şekilden şekile giriyorum sonra belim ayrılıyor 😬
Busraveminisi1 Sibelylmaz68 kaşıntı batma yaşamadım 9 aydır şükür venüs gillette kullanıyorum görmek için de aynam car ayaklı büyük onla iyi oluyor canım
Hnf97 Kızlar ben 33 haftaya kadar eldiven ve epilator kullandım kendim yaptım ama Artık kendim yapamam kuaföre gitmeyi düşünüyorum şuan 36+4um 37 de giderim