Sanemekn bam bu gun bende aynı şeyi yaşadım 36. Haftama girdim dün akşamdan sabah 11 e kadar bebek çok minik hareketler yaptı korktum doktora yazdım ve bana gel bakalım dedi baktık ve bebekte sorun yok hareket etmeye başladı bende guldum yalancı çıkarttı bizi dedim ve doktor çok güzel bir sey söyledi KEŞKE DİYECEĞİNE BOŞUNA GELMISIM DE dedi yani şimdi kalk ve acil kadın doğuma git bir baksınlar ne kaybedersin ki 🤗