19231923 bende 24 gun once dogum yaptim kayinpederim rahatsiz oldugu icin ve evde erkek istemedigim icin kayinvalidem de kalmadi, kendi ailem de sehirdisinda oldugu icin kimse gelmedi, en basindan beri yalniziz, normal dogum yaptim dikislerimden oturu ben de cok zorlandim ilk zamanlar simdi hafif batma var o kadar, tuvaletimi yapmaya cekiniyordum dikislerim patlar mi acaba diye ama arkaya dogru oldugu icin dikisler, tuvaletini ne kadar yaparsan ordaki baski ve agri o kadar azaliyor bilgin olsun, ben gobek bagi dusmeden yikamak istemedim, dustukten bir gun sonra esimle yikadik, esim dusa girmeden hemen sip sak yikadik cocugu aldim havluya sardim giydirdim, onu yikarken odanin sicak olmasina dikkat ettik bir de giydirecegim kiyafetlerini petek uzerinde beklettik.. yaparsin oyle kendine guvensiz davranma, yarin obur gun yaninda kimse olmayacak.. simdi en azindan yaninda annen var cok sukur halledersin, dikisler konusunda da zorlama kendini ama hijyenini aksatma sabah aksam da sicak bir dus al.. bu arada ne kadar emzirirsen goguslerin o kadar sut uretir, mamadansa sagip da verebilirsin ama emzirmeyi de ihmal etme red yasamayin sonra