Aselmiramm 33 haftada suyum gelmişti durdu cok şükür 36 da nst sancım cıktı bazen ağrım oluyor ama bugünde böyle sarımsı bir akıntı geldi sizce nedir lütfen yardımcı olun
Gkce0402 Aselmiramm https://www.google.com/search?q=nişan+gelmesi&client=ms-android-huawei-rev1&prmd=ivn&sxsrf=ALeKk002Ck5PBOwsQMaeQx4KLrEl8BYTWg:1610045806225&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwiQkuiCwIruAhUSHxoKHaL9CpsQ_AUoAXoECAkQAQ&biw=360&bih=552&dpr=2#imgrc=Y-STQwNLzSQ_yM
Gkce0402 Aselmiramm bunun gibiyse nisandir canım ben iki tane doğum yaptım ikisindede böyle geldi sonrasında 1 hafta 10 gün içinde doğum başladı
Gkce0402 Aselmiramm benimde sümüksü değil akıntı gibi olmuştu doktoruna bi danış canım haftan biraz erken