Binnaz Merhaba 11. Haftaya girdim bugün şiddetli baş ağrım var 1 haftadır. İlaç kullanmak istemiyorum. Sizler baş ağrısına ne gibi çözüm buluyorsunuz lütfen paylaşırmısınız?
nilly Enseme buz koyuyorum. Baş parmağınla işaret parmağım arasındaki bölgeyi ovuyorum yada eşime iki elimi birden ovduruyorum. Daha çok şu içiyorum.