Zelooo Hanımlar bugun kan tahlili sonuclarim cikti normalde bende tiroid yoktu ama suan yuksek cikti doktorum ilac verdi takipli olarak gebelikten sonra gecer mi acaba..
Meleka Geçer canım benim de gebelikte çıktı sadece endokrin bölümüne gidiyorum her ay ilaç kullandığın sürece bir sıkıntı olmuyor inşallah