Mcakir bende ilk gebeliğimde bir geceden fazla kalmak zorunda kaldim. Ve resmen kurtaricim oldu. Bu doğumumda da koymayi düşüniyorum her ihtimale karşi hazirlikli olmak iyidir 🤗 bana ama o zamanki süt hemsiresi şunu tavsiye etmişdi: bir yemek kaşiği doldurucak kdar süt gelmeden pompa kullanma. Ve kullanicaksanda manuell kullan.. bir gün ve gece elime sağdim, ikinci günü rahat manuell pompa kullandim wee baby markasindan