Fulyaa29 yani yine de terich meselesi ama küçük puset 6 aydan önce bel açısından kullanıma uygun değil o elde taşıma pusetleri gibi dgl yani düz kısmı da bnmki durmadi belki sizin bebek durur bide çok kısa süre kullanıma uygun büyüdükçe o büyük kısım da oturmuolar çünkü kayiyo içinde bebek.. bide aç kapa çok sknti verio çok rezillik çektim kucağımda bebekle pismanoldm baştan başka secmedigime. Görümcem de söylemedi bunu seçme diye oda karışmak istememiş heves ettim beğendiğim olsun diye keşke söyleseydin dedim bende bilemedim ve doğru düzgün kullanmadım valla fiyatı uyggun ama.kullanimi kötü. belki bnm gibi düşünmeyen alıp memnun olan vardır 2018 baya modaydı bu doğum yapan herkes bunu almıştı😂 ins tek memnun olmayan benimdir