Aynen öyle biz bir şey diyince de , siz doktordan iyi mi bileceksiniz diyorlar. Sağlık çalışanlarında ki bu ego ve vurdumduymazliktan bende çok biktim . Hamileydim hamile kalirken tsh im 3 tu , bende önemsemedim sonra 4.ayimda bir baktım tsh 10 olmuş. Tesadüfen dahiliyeci kan istedi de öğrendik. Ben tabi çok sinirlendim ama şuan tsh 1 e indirdik son 2 aydır falan hep 1 lerde. Yani doktora d vitamini içeyim mi desen yok içme der. Ama ben içiyorum vitaminimi. Yani her doktor her zaman önemsemiyor bizi. Baya araştırmak lazım doktorları öyle gitmek lazım:(