mucizemibeklerken17 Salı günü randevum var ama anlayan varsa bakabilir mi 🙈 https://imgyukle.com/i/a3rq1R
mucizemibeklerken17 asyahumam ayy oyle mi icim rahatladi 🥰 alttaki Kırmızıları gorunce bir an korktum 🙈 teşekkür ederim 😍
Ozge2805 mucizemibeklerken17 IGG olanlar pozitif olsada önemsiz IGM ler pozitif olmasın çünkü pozitif demek şuanda geçiriyorsunuz anlamında doktordan öğrendiğim kadarıyla 😊 sonuçlarınız iyi bence
mucizemibeklerken17 Alp-2806 canim çok minnakti bebek, kalp atışı var ama 2 haftaya anca net duyulur dedi. Yine salı günü gidicez 😍 bebek henuz 2.6 mm 🐣🙈 sen naptın😍
Alp-2806 mucizemibeklerken17 az önce doktorla senin hesabın arasında 4 gün oldupunu demişsin bende de öyle göründü ben Çarşamba gittim bana göre 7+3 dü ultrason a göre 6+5 kalp atışı duyduk 😍 darısı sana olsun inşallah ennyakın zamanda
mucizemibeklerken17 Alp-2806 çok şükür canim 😍 şu an kucuk oldukları için geri durmaları normalmiş 🙈 büyüdükçe esas tarihe yetişirler diye düşünüyorum 🥰 cok sevindim, ben de dışarıdan duymayı heyecanla bekliyorum 😍🐣
mucizemibeklerken17 Alp-2806 galiba canim, benim şu an son âdete göre 6+6 🐣 senin kaç 🥰 cok cok farkli bir his😍