fndckp Kızlar merhaba, 30.haftamın içindeyim bebeğimin kilosu bugün 1850 çıktı:)) genetik olarak mümkün olabilir, ben 3750 eşim 4800 doğmuş. sizde durumlar ne? 🥰
Mrvgl fndckp Bana da 2 gün önce devlet hat doktor 1900 gram dedi sok oldum. Yarın 30 hafta bitiyor. USG kağıdını bana vermedi çöpe attı. Söylediği kiloya da emin olamadım. Ertesi gün tahlil sonucu götürdüm başka doktor vardı sordum. O da 1900 Gr dedi. Hala emin degilim. 🤣 Ben 1.76 eşim 1.80 uzun bı bebek bekliyoriz ama bu kdr iri olcani tahmin edemiyorum. Yanlışlık olabilir mi acaba diyorum hala.
Duygusuz fndckp 33 haftada 2200 salı günü tekrar gidicem bakalım o zaman ne olacak benim ilk cocugumunda kilosu iyiydi gelişimi öndeydi hep dogdugunda 3800 dü
fndckp Seyymaaa Canım inanır mısın hiçbir şey doğru dürüst yiyemiyorum ilk aylar çok mide bulantım oldu. Hala yemek yiyince iştahsız ve mide bulantısı var. Doktoruma da dedim senin yediğin şeylerle alakası yok bebek anne rahmine zaten belirli bir kiloyla düşer genetik faktörlerden dedi😅
Meerryy 30.haftada 1592 grdı. Bugün 32 olduk ve 2079 gr olmuş bebek 1 hafta önden gidiyor bizim gelişim olarak kilo olarak 32 hafta ile uyumlu dedi doktor