Qnne123 Kızlar yarın ağda için randevum var 5 haftalik hamileyim hani bişey olur mu benim canım çok tatliidr yani çok kasarim krndimi yani ne bilim bişey olmaz heralde siz neler yaptiniz🤷♀️🤷♀️🤷♀️
justwaiting Qnne123 hamile olduğunuzu söyleyin muhakkak dikkatli olsunlar bildiğiniz yere gidin 7. aydayim en baştan beri gidiyorum sorun yaşamadım ama dilerseniz bı doktorunuza mesaj atın
Burcuckmk Qnne123 ağdanın niye bir zarari olsun canım yapan kişi işini iyi bilej biriyse 10 dk biter zaten sen bunalmadan
Qnne123 Burcuckmk yok canım normalde de yapiyom eli çok hafif ben gebelik icin dedim yani kasılma fln olursa bebeğe zarar verir mi diye