Mlsa2530 Bizde cinsiyetini 2 gün önce öğrendik erkek daha tam karar vermedik ama Demir Ege koymayı düşünüyoruz şimdilik 🙂
sagsbry Duygusuz deyiş asil dediniz değil mi yanlış anlamadıysam🤔 manası nedir acaba? Dikkatimi çekti de
Duygusuz sagsbry deyiş alevilikteki sözler şiirler ilahi gibi diyeyim. Asil de daha kararsısız yanına bir isim koyacağız ama ona daha karar veremedik suan en yakın asil olacak gibi duruyor eren de olabilir
zezeyyy Leyla54 oğlumun adı aybars 2. bebeğim olacak inşallah oda erkek barlas ya da BaturAlp düşünüyoruz :)