Kizlar aksam uzeri belime bi agri girdi ama onceki sancilar gibi degil aci ile karisik bi agri sonra lavaboda ishal oldugumu gördüm. Sizce dogum basliyor olabilir mi az az karnimin altina doğru geliyor gibi oluyor 35+5deyiz kiz erken gelir derler ama bu kadar erken olur mu ki bide 3 gun once doktordaydim bebek asagi dönük ama kanala girmemisti 3 gun icinde girip dogumu baslatmis olma ihtimali nedir