Drf ilaydamucizem adetinize göre uyumlu muydu haftası değilse adetinize göre mi 8 haftalıkken duydunuz?
Gamzeakd Canım herkes farklı ama 7. Haftada duyulma başlıyor çoğu kişinin ben ikisini de 7. Haftamda duydum . 🥰
Pinarakcayy Ben bugün 7 haftalık diye gittim doktora 6 haftalık dedi doktor ve kalp atışını duymadık pazartesi tekrar çağırdı eğer yavaş gelisiyosa bebek sıkıntı olabilir gebeligin dedi. Bebek 1 hafta geride olduğu için sat göre
Su_12 Pinarakcayy canım bende gittim hcg 288 dedi kese yoktu ama korktum %50 hamilesin dedi bende kötü oldum açıkçası 4+3 teydim bide başka doktora gittim oda kan testi aldı keseyede Pazartesi bakıcaz yani 5 + 4 olmuş olucak kese yoksa ben hamile değilimmi yani oluyor lütfen birşey söyleyin KIZLAR ya
Pinarakcayy Su_12 canım benimde kese gözükmedi doktor HCg hormonu 1500 olması lazım keseyi görmek için demişti senin daha çok yenidir ondan görmemiştir doktor
Fatmaartr Su_12 canım bende senin günündeyken görememişti doktorum alttan muayene ile gördü seni alttan mı muayene etti peki
Fatmaartr Canım daha çok erken senin rahîm duvarın yeni yeni kalinlasiyordur acele etme 2 hafta sonra tekrar git