Merhabalar
Ben 33+4 haftalık hamileyim Doğum yaklaşıyor normal Doğum yapamayacağım tüp bebek olduğu için ama kafam sezeryan kısmına takıldı spinal mi yoksa epidural mi olmalıyım doktorumla konuştum eğer o zaman uygun olursa senin tercihin ama spinal öneririm dedi aranızda spinal yada epidural olmuş olan varmı sonrasında neler yaşadınız Bilgi verebilirseniz çok sevinirim 🤗