mmek_2014 Ben 18 gün önce dogum yaptım. Hastanede yanımda annem kaldı. Eşim sadece 15 dk ziyarete gelebildi yasak yüzünden. Bir ihtiyacımız oldugunda eşim alıp hastanenin kapısına getirdi ordan annem gidip aldı.
Kardelen_nm Azrabetulunannesi ben devlette Doğum yapmıştım annem kaldı yanımda ama eşimde saatlerce durdu yanımda doktorlar geldi yıne birşey demedi gece gitti sabah geldi tekrar erken saatte yıne birşey demediler
Mnevvr53 Astadavistabeybi bende öyle düsünüyorum ama devlet hastahanesi alirmi 1 kizim var 1.5 yasinda kizimi kesinkle bizimkilere birakmak istiyorum eltim diyo ben bakarim ama onlarada birakmak istemiyorum kaynanama asla esimede birakamam uykusu agir bakamaz bizimkiler buyutmuş kizimi onlar kizimi huyunu bilirler ablam sinavi kazanirsa tamd o gune catiyor polislik akademisine gidecek esim durur yanimda diyorum oda kucuk bebegi almaya korkuyo eltim yanima gelmiyo darlandim bende yazayim dedim cok daha var ama cok erken dusunuyprum boyle seyleri
ecembugra53 Azrabetulunannesi eşin içeri gelebiliyor benşm geldi canım girdi süreklş izin alıp yanım da da ablam kalmıştı