SILA--123 canım ben erken doğum yapmadım ama erken doğum riski olan bir gebeyim. Endişe etme ve kontrol altındasın. İnan bana benim üç doktorum da otuza geldi mi çoğu bebek yaşıyor dedi ki o haftadan sonra zaten her gün çok hızlı gelişiyor. Zaten geriye akciğeri tamamlaması kalıyor ve ona da önlem almışlar. Onun dışında o haftalarda yalancı kasılmalar da çok oluyor. Anlamadığım ağrıyı veya kasılmayı giderici hiçbir şey yapmadılar mı? Sadece ciğer geliştirici mi? Ancak dediğim gibi gönlünü ferah tut. Çoğu zaman zaten bu durumlarda bir iki hafta da bir şekilde öteleyebiliyorlar ve zaten o saatten sonra da genelde kuveze girmeyen bebek bile oluyor sen düşün. Yüreğini ferah tut.