mervemom Haftamdayım ve acayip gaz sancası var. Resmen içimde bombalar patlıyor şu an. Yemekten mi kaynaklı sizce? Sizde de aynısı oluyor mu?
miralpinannesi mervemom 21 haftalık iken bendede gaz sancısı vardı doktor metsil diye ilaç önerdi 2 günde bi sade soda da içebilirsiniz zararlı değil
Happylif3 mervemom Valla bende gebe kaldığım günden beri var. Özellikle gece yatağa uzanınca. Sonuçta her gün gaz yapan şeyler yemiyorum. Ama oluyor🤷♀️ Ailecek alıştık😄
miralpinannesi mervemom bende içemem sade soda ama soda limonlu içebiliyorsan ben sade sodaya limon sıkarak içiyorum tavsiye ederim 😊