Mom5 Bende kullanmıştım bi ara iğrenç bi ilaç kokuyor hemde idrarın bile kokuyor onu içince öğğğğ 🥺 artık içmiyorum ne kadan güzelll 😌😌😌
Mom5 Ebru2403 doktorunuz hamile olduğunuzu biliyorsa ve veriyorsa içiniz rahat olsun zaten günde 1 defa içiliyor. Ben vifolic adında vitamin ilacı alıyorum içinde bütün vitaminler var daha çok işimi görüyor .
Minnak33 Bana sağlık ocağında yazmışlardı ilacı kullandım pazartesi de kadın doğum doktoruma söyledim ilacın ismini kullanmaya devam et dedi
Mom5 Minnak33 doktorlar sorun etmediği sürece prospektüslerin pekte bir önemi Yok önemli olan günlük alınan miktar doz. Tabi her ilaç için geçerli değil dediğim. Kısacası doktorunuz uygun görüyorsa sorgulamanın bi anlamı Yok doktorunuza güvenmiyorsanız değiştirirsiniz olur biter
Ebru2403 Minnak33 evet benimkide ondan kullanma talimatında hamileler kullanamaz yazınca tedirgin oldum yeni verdi doktorum
Minnak33 Ebru2403 neredeyse bütün ilaçlarda ya hamileler kullanamaz diyor yA da kullanmadan önce doktorunuza danışın diyor zaten ☺️
Healthymom Benexol gebelik kategorisi x olan bir ilaç olup , gebelikte kullanılmamalıdır. İçinde bulunan b6 vitamini gebelik için toksik düzeydir , kullanmanızı önermem
Kmndas Ebru2403 bende kullanıyorum evet sağlık ocağındaki doktor da bana bu gebelere verilmez genelde dedi bende kadın doğum doktorum yazdı dedim doktor öbür vitaminleri bıraktırdı bana ilaç olarak kullanacaksın dedi folbiol benexol