Ey_ser Kızlar tetanoz aşısı oldunuz mu bugün sağlık ocağına gittim tetanoz aşısı yapıcam dedi bir doz kolum çok ağrıyor 😞
yasemin333 Ey_ser ben de bugün 2.dozumu oldum kolumu kaldıramıyorum iğne yeri çok acıyor.İlkinde böyle olmamıştı😞
mercimeginanne Ey_ser bnm 2 dozda da hiç birşey olmadı kendimi ağrıya ateşe hazırladım ama 🙈 geçmiş olsun cnm ağrı olursa parol içebilirsin ve aşı yerine buz koyabilirsin demişti bnm ebe
Senayyalcin Ey_ser Evet bende oldum ikinciyi de pazartesi günü olacağım Ağrı nerdeyse bir hafta sürüyor üstüne yatamadım
Baharhnm Ey_ser Her ikisini de oldum. İlki de ağrılıydı ama ikincisi felç etti resmen. Birde bebeğin hareketleri azalıyor iğneden dolayı öyle bir durum olursa kendini çok korkutma 😊
Zeynepreyyan İlk doğumda 2 doz doğum sonrası da 3 doz daha tetonoz aşısı yaptırdım. Şimdi ikinciye hamileyim . 5 doz olunca uzun seneler koruyor bu hamilelikte tetonoz aşısı yapmiyolar bana . Sizde toplam 5doz yaptırın uzun seneler rahat edersiniz
Zeynepreyyan Ey_ser bence yaptır uzun seneler boyunca seni koruyor hamile bile kalsan bir daha gerek olmaz ama doğumdan sonra bir daha yaptırmayıp ileri de hamilelik olursa mecbur yapacaklar yine . Ben şimdi rahatım . Sağlık ocağı bir tek kan tahlili yaptı aşı yapmadı
Senayyalcin Ey_ser Kesinlikle yaptır öyle deme inanılmaz faydalı o iğne sana değil zaten bebeğe gidiyor onun için yaptırıyorsun bir nevi